This is who I'm gonna be, "the morning star"

Stjärnan av morgondagen. Nytt träningsprogram för veckan har dimpt ner i mailen med en skön blandning av fart, styrka och glädje! Ser fram emot veckans utmaningar. Jag är riktigt sugen på torsdagens intervaller som avslutas med två halvsnabba tusingar.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, det här kommer att bli bra, mycket bra! Klubbytet känns helt rätt i livet och det är en utvecklande miljö i gruppen. Jag kommer bli förvånad om inte det kommer bli PB-rekordernas år 2009 och ett uppsjö KFUM triumfer för oss på långlöparsidan.

Vila var ordet för dagen, så inte ett löpsteg har tagits. Dock är jag lite matt i benen från gårdagens härliga långpass.

Och i frågan om Vojmåns framtid hoppas ja att Vilhelmina, som är det sista valdistriktet att räknas, tar sitt förnuft till fånga och röstar NEJ till mer utbyggnad av vattenkraft i ån, så Åströms fiskshop kan leva viadre å ge 08orna en härlig naturupplevelse till en kontrast av deras betongasbestdjungel!

Kommentarer
Postat av: Coach

Trevlig blogg du startat! Mycket positivism från din sida. Kul att se dig så målmedveten och fokuserad!

2008-11-17 @ 20:40:04
Postat av: Anonym

Trevlig blogg du startat! Mycket positivism från din sida. Kul att se dig så målmedveten och fokuserad!

2008-11-17 @ 20:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0