Sunshine and love!

...så kan man sammanfatta min dag.

 

Förmiddagen var helt fantastisk. Det bet lite i kinderna när jag trampade iväg på biken till träningen idag. 1h30min dist stod på programmet och vi kunde inte ha fått en trevligare tur. Drog iväg från mässhallen bort mot fallen, men vi vek av strax innan och dansade ut på härligt gnistrande, puderbeklädda grusvägar mellan åkrar och koskitsdoftande laggårdar. Svängde runt efter ett tag och kom tillbaka till civilisationen via Karlslund herrgård. Glada och något trötta äntrade vi hallen där ytterligare styrka stod på programmet. Snittade löpningen på 4.19min/km, behagligt flyt i löpningen, det ska dock noteras att Thomas hade ett riktigt fint steg hela vägen runt. Dags att snegla över axeln snart…

 

Eftermiddagen å kvällen har varit LOVE med My Läjdi. Först en tur på stan, besökte T12, Peak och Intersport (där alla plagiaten finns) jag har inte tänkt på det förr men rackarns va lika typ Intersports å Stadiums egna jackor är Peak… En fika på Hälls gav ny styrka till slitna ben å lite livskvalité. Hyrde film å har just skådat American Gangster. En riktig toppen rulle om en snubbes uppgång och fall och en snuskigt korrupt poliskår där ¾ av narkotikaroteln var inblandad i skumbum, en film baserad på verkligheten… Laddat med fil å pepparkakor nu trycker vi igång nästa rulle!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0