Stop, look, listen

Dagen har bara visslat förbi idag som ett olja X2000. Tänkte plugga på morgonen men efter att Elin ringt å väckt mig från jobbet, som jag hade bett henne om, rulla ja runt och somnade om. När jag väl gick upp fanns de ingen tid för plugg. Frulle å sen iväg till Sara för massage och renovering. Sara är bruden bakom sarafixar.se. duktig massör som jag varmt rekommenderar!

 

Träningen ikväll trodde jag skulle bli en vandring i ett av de djupaste träsken i norr för benen och magen var inte alls med idag på uppvärmningen. Trots detta lyckades jag hålla frekvens på de inledande 200ingarna och de efterföljande 60m loppen gick som en dans och 400ingarna gick vi långt ifrån max und var ein nice walk in the park. Ingen styrka då vi dock kände oss lite trötta i våra små ben.


Ang rubriken idag:

 

Har även gett mig själv en utmaning efter att jag i princip aldrig är riktigt i kalas tid till träningarna så ska jag från och med nu alltid vara färdig för att starta uppv när det är dags och inte lajja in då. Om jag fixar det har jag lovat mig själv att pressa mig över 20chins innan jul, vilket borde räcka för en given topp placering i statestiken. Å om jag skulle missa att komma i tid till någon träning tänker jag iaf pressa mig över 20chins för jag hatar att vara tvåa!

 

Det doftar härligt nu och det ligger en 100%balndfärs biff i pannan som ska serveras med lätt frästa grönsaker. MUMMA för en utsvulten löpare som gör sin mat själv... ;o)

 

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0