Raw hamburger, det är så de kändes i buken på den nionde...


laura.moncur.org

10x400m på 68-69s som borde varit som att stjäla smågodis från dagisbarn (ja vet man ska inte stjäla, men dagisbarn ska inte äta godis!) gick surt dåligt. Borde kanske inte gräva ner mig, men rent ut sagt pissigt att behöva stanna för att buken inte ville springa längre. Efter lite hulkande å några griniga ord på mig själv om att det verkligen inte var okej att stanna, var det dags att se Sjögren flyta in de sista metrarna på den nionde 400ingen. Hängde sista i hans rygg. Jag tror minsann Sjögren is back!!! Välkommen! Det har bara varit en tidsfråga och snacket börjar redan gå om kommande triumfer på SM tävlingen Tantolunden i slutet av april, kul!

Folket har sagt sitt å Vojmån tycks slippa fler övergrepp! Hurra, hurra, hurra!!!

Idag på föreläsningen som var till schemat var 3h lång fick ja in en riktig bulls eye! Kjell, föreläsaren, skrev talet 8+7 å ville höra olika lösningar. Den ene efter den andre berättade sina snille lösningar, men gubben blev inte nöjd tills han hörde min ljuva stämma eka i den gigantiska föreläsningssalen, som kyrklockornas klämtande mellan höghusen...
P 8+2+5
K ÖÖ vem sa de där?
*Jag räcker upp handen*
K Hur tänker du då?
P Tiokamraterna
Självklart var det de han ville höra :o) Koncist, klockrent och rätt, uppenbarligen! Kjell blev gasad och började nu rita en passa klammrar å grejer på tavlan å förklarade för alla andra studenter hur magnefik denna lösning var. Klart man sträcker på sig. Kan ha varit mitt största ögonblick i mitt stundetliv hittills!
(Jag vill tacka Sara som halv högt la orden i min mun;o)

Dagens löpartips!
"Tappa inte fokus förens du är inne, en isfläck kan gömmas i mörkret å få dig på fall..." (Lyckligtvis gick det bra den här gången).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0