Goody goody, en beskiv mindre i världen, "jag tar en för laget"

Idag har jag svettats på ÖKK, örebro kraftsportklubb. För den oinvigde kan det kanske närmast liknas med ett fängelsegym. Stora killar, ännu större killar och Fredd! Himla kul lirare! Aja, passet gick bra idag, snabbt gick det med. Minimal vila för jag skulle iväg å snacka Sveasvängen i Kumla. 1h15min, utan att hoppa över något, kan vara nytt PB! Det som gladde mig mest denna intesiva stund var den avslutande 4an på löpbandet. La upp farten på 3.50 å sänkte succecivt varje km. Det rulla på från första steget. Skön kontrast från gårdagens mediokra insats. Hur det gick för boysen und das flickorna auf dem abened vet jag inte, men för de som vill kan man följa oss i coach Kroons grupp på sites.google.com/site/kfumloparna. En mycket informativ sida där tonvikten läggs på statistik… by the way är jag himla sur för att ja inte leder chinslistan längre, skärpning där!

Kroatien i juni… ingen som vet men inte helt omöjligt :o)

Avslutade dagen med att få redan på att Elin har ett IQ på 123, riktigt bright brud man har! Kolla även på ”vänner” å festade på kaffe å bananbeskvi från SVEAS BAGERI OCH KONDITORI, pröva dom, finns nu även i Öret ;o) Elins IQ verkade högt så jag vågar inte göra testet…

Kommentarer
Postat av: Elin

din stackare...

klart att du ska göra testet. det är illustrerad vetenskap som har det testet. så det är ju inte ngt "riktigt" test, men det bygger på samma principer... lerstolt

här hemmavid leder du iallafall chinsstatistiken med hästlängder, om det är någon tröst.

2008-11-19 @ 09:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0