Cosmic energy

Det är de man får om man sänker nästan en pizza, dricker tokmycke coke å toppar upp det hela med kladdkaka å grädde på flaska, så får se hur många som hänger med mig när ja rycker på disten imorgon ;o) skämt å sido, känner mig tyngre än innan, men har inte käkat sånt här på mycket, mycket, länge å så man umgås i Frövi! Här å kollar läget hos "my brooh".

Annars har jag vart på fföreläsning, slitet ner en himla massa köksstommer å hjälpt sara lite i allmänhet med lägnheten.

Pumpade grymt på ÖKK idag. löpning, 500ingar i rodden där den sista var den snabbaste!!! inte illa för en hobbit att dunka i på låga 1.47s sen var de fokus mage-rygg, blir bra bräda till beach 2009! Avslutade med en skapligt snabb 4tusing på bandet.

Behöver bara titta 5s på Boston the party, sen asgarvar man, det är bra tv!

Ska rulla hem occh sova nu. Keep on running!


Kommentarer
Postat av: toothpick

Måste ju bara fråga: hur känns det att få stryk av en tandpetare på 500:ingar? Snittade 1.43!!! Pigga ben sen spanien men jobbet gör att jag ändå inte dyker upp imorn! Men desto större anledning för dig att ladda batterierna extra inför fredagen!

2008-11-26 @ 20:03:08
Postat av: This is my hood!

Klart att man alltid vill vara bäst, men förstår att de e kul för dig som junior komma å sätt mig på plats, trots att jag har alla fysikaliska lagar mot mig i rodden :o)

2008-11-26 @ 22:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0