Celebrate good times, come on!

Nu är jag KFUMare och kommer med min mentor och guru, coach Kroon, att göra allt i min makt att ta mig så långt jag kan. Det är en resa jag inledde när jag var ung och drömmade. Nu är jag äldre, fortfarande hårt drömmande, men med erfarenhet och kunskap om vad som krävs för att komma någon stans. Jag har övergett min optimistjolle och satt segel på min fregatt, på min resa utan slut. Jag lämnar vänner bakom mig och Mr.KSFs brinnande engagemang och stöttning som jag haft hitills kommer jag att sakna mycket. Men det härliga gäng jag nu har mönstrat på är fyllt av människor som jag sätter högt värde på, både som medmänniskor och som likasinnade löpare. PER KFUM AD ASTRA!!!


Kumla SF - en klubb med enormt hjärta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0