Sweet and easy to love

Rådjurssadel smakar mumma vilket konstaterades på söndagskvällen tillsammans med trevligt sällskap av Elin. Dagen idag har bjudit en fake försovning, tur för mig, en frulle med Sara och på ett matteseminerium. Det sistnämnda bjöd på mycket kunskap och det mest förbluffande var tjejen som inte fattade hur hon hade kommit fram till svaret i frågan ”hur många % rabatt kunden fick när erbjudandet var tag 4 betala för 3?”, lite skrämmande för att vara lärar student… Lyckligtvis hade hon kommit fram till rätt svar efter liten korrigering av läraren.

 

Det vankades 1000ingar med fint besök igen av medeldistarna och jag såg fram emot passet. Tyvärr kunde jag inte bjuda upp ordentligt. Fick kliva av efter fyra med ”kramp” känning i vaderna liknande den känsla som kom när jag tryckte till efter 1000m i lördags på tävlingen. Hel skumt och fel, men kommer få det och benhinnor imorgon med Gingers fantastiska nålar.

 

Jag har missat att berätta om att Martin i fredags ”bjöd” in mig å Sara på fredags fika. Ribban sattes högt för senare sammankomster då han överraskade med att servera klassiska drömmar, brownies, saffrans längd m.m. allt hembakt också. Visste inte om att fikahimmelriket fanns i Brickebacken ;o) Fika ett sätt att mötas, ett sätt att umgås, ett sätt att åldras, sweet and easy to love! Bild kommer…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0