Sömn brist, plåt brist und kopfschmertzen

Ajajaj, det ser inte bra ut för mig, ligger på ett grovt underskott på sömn och det börjar kännas av i kroppen nu. Lägg till att jag har en bil som ser ut som att den var med när de allierade landsteg i Normandie på D dagen 6juni 1944. Troligtvis är det en stor fet krabba som har naffsat hål i tröskeln på bilen. plus en massa fula måsar som skitit frätande bomber som landat överhela bilen. Vet inte riktigt va jag gav mig in på igår när jag påbörjade det hela, so pleas MTV PIMP MY RIDE!!! Det skulle vara en hel grym julklapp. Fatta Xzibit gå lös på min Polo, dom skulle göra underverk och Mad Mike skulle få va så mad som bara han kan. Sjukt bra program, precis som postkodmiljonären, felet är bara att de existerar på TV och aldrig i verkligheten hos mig. Tills vidare får jag hålla mig flytande på mitt beroende av löpningen. Hjälper inte bilen så mycket, men det hjälper mig att inte se ut som den i alla fall.

Hela min kropp utom hjärtat sa till mig idag, skit i träningen! Tur att jag tänker mer med hjärta än brain, för det här va ett av de roligaste passen hittills! 6x300-200-100 rena sprintträningen och det gick för rackarns bra :o) Syran kom tydligt på 5e 300ingen å stod som en fontän ur öronen på den 6e 300ingen. Blir förundrad över Sjögren som bara springer, klart han klagar på smärta, men har aldrig hört honom säga att allt varit tipp-topp heller, så det finns kapacitet. Möjligtvis dags att slänga iväg en hälsning till Musse, Sjökvist och dom andra i täten på terräng SM. Å med filosofin som jag inte kommer ihåg va den va, är han stek het!
Blev tvungen att dra tidigare och skippa styrkan å fuska med nedjoggen, bilen har tagit upp tiden idag och jag missade att köpa en julklapp till vem kan man fråga sig... det vet bara tomten.


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad är det för låt som heter "Sömn brist, plåt brist und kopfschmertzen"???

2008-12-19 @ 22:03:06
URL: http://saraeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0