She's the one!

Det har varit ett uppehåll i bloggandet för mig, men av naturliga skäl. Det har ju varit jul, min bil har behövt och behöver mycket kärlek, precis som min finfina fästmö!!! Japp, jag är nu förtiden kallad fästman och Elin är min fästmö, detta efter att pappa Hasse hade givit mig tillåtelsen var det inget att tveka på! Ullåhöabacken i Åre blev den geografiska plats där jag fick knäböja och ställa den magiska frågan och där jag fick det fantastiska svaret, JA! Allt var noga planerat och det har gått åt åtskilliga timmar under hösten/vintern för att göra stunden så fin som möjligt. Men egentligen är det ju bara Elin, jag och en portion kärlek som krävdes, men varför inte sätta lite guldkant på stunden :o)

 

Har fått en massa trevliga julklappar och kan inte nämna dem alla men en riktig höjdare var spargrisen jag fick idag som tomten glömt i STHLM. Den är i filt, inte alls knubbig, utan väldigt strikt designad och rosa å jag tackar Sara för denna fantastiska skapelse! En sann vän som inte bara tänker på att jag behöver en ekonomisktbuffert utan även på att jag ska ha ett trendigt hem, hyvens!

 

Träningen har gått bra den senaste tiden men passet med 200ingar igår var en riktig utmaning. Man funderar på varför man håller på? Men vill man bli bäst finns det inga genvägar… Inga medspelare, inga mutade domare, bara ens egen kapacitet. Åker man på torsk eller om det går dåligt är det bara att granska sig själv. Min analys av 200ingarna blir då att jag inte har sprint farten, tur då att jag vill bli bra på 5000 :o)

 

Nu blir de bingen, tävling imorgon, då blir de åka av, var så säker!


Kommentarer
Postat av: Rickard Eklund

Grattis, va roligt!



Taktiskt drag av dig att ta med henne upp till Norrland, då kunde det ju inte gå fel ;)

2009-01-01 @ 15:42:24
Postat av: This is my hood

Precis min tanke Rickard. Snö, vacker natur å en halvnorrlänning, då kunde hon inte säga nej :o)

2009-01-01 @ 18:36:55
Postat av: Sara

Nu har du fått all hjälp du kan få... upp till dig om du ska bli rik eller inte nu =)Grisen säger: - Nöff Nöff, ge mig mat! Putte... spring och mata grisen nu.

2009-01-01 @ 21:18:12
URL: http://www.SaraFixar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0