Run baby run

Mysig frukost inledde dagen för att senare fortsätta med seriöst matteplugg och diverse powernaps. Efter en avslutande stämningsfull mugg glögg bar det av till ÖKK där jag möttes av the mighty coach Kroon, som förövrigt säger sig ha dunkat av 30dips!? Å inte gått för fullt!!! Hur funkar de egentligen??? Aja mitt mål med 20chins lever fortfarande och med det kommer jag troligvis kunna omnämna mig Chins Champ 08. Om det inte räcker får jag pressa några till bara…

Passet gick bra på gymmet. Det var jag å biffarna så gissa om jag kände mig snygg, hehe! Nytt PB på rodden över 2000m 7.30.9, med mycket kvar i ben och armar så snart kanske jag är ikapp juniorerna… På nerjoggen ökade jag tempot landade på 3.20tempo på slutet, tidsbrist gjorde dock att jag klev av efter 10min, men de e bara å springa å hur svårt kan de va!? Inte alls svårt, bara te å lyfta på fötterna!

Akupunkturen hos Ginger var lika sagolik som vanligt. Efter en kortare diagnos ställdes och något lustigt med min ålder i förhållande till min kroppsstatus markerats med ett försynt garv var det dags att peta i nålarna. 30min senare vaknar jag upp, råkade visst somna, och dags att åka hem. Blir några behandlingar till men hoppas detta ska hjälpa mig med benhinnorna och vaderna.

Börjar även kännas att de lackar mot jul på allvar, minst ett paket har kommit till under julgransbananplantan som är till mig. Nyfiken som ett litet barn :o)

 

Dagens GRATTIS går till Rosenberg som satte en finfin balja mot Inter!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vissa dagar går det bara! Trots hög ålder!

Svenska rekordet för Chins var tydligen 40!? Stod i tidningen i veckan! Något att satsa på!

2008-12-11 @ 08:59:47
Postat av: This is my hood

Snart där... deffar ner 10kg vilket är ungefär 1/6 av min vikt vilket medför 1/6 fler chins å vips så är man redan uppe på 18,5 :o)

2008-12-12 @ 08:41:37
URL: http://perkfumadastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0