Pretty woman

Dagarna bara rusar iväg för tillfället, lite ironiskt med tanke på att jag är löpare… men hey, gärna för mig för snart är det jul å man slipper ha en massa hemligheter. Det är ju faktiskt så att de e jätte jobbigt med hemligheter håller på att försäga mig stup i kvarten :oS

 

Onsdagen bjöd på en morgon jogg på drygt 50min. bara å flyta igenom, kände i benhinnorna till en början. Antar att de behövs fler behandlingar hos Ginger… men ja fick ett erbjudandekort där den elfte behandlingen är gratis!!! STORT, skulle kunna tro att ja e en VIP!

 

Igår va de 200ingar som smiskades av i en faslig fart. Delades upp i 2x10 där ja drog hela första serien med en över lag skön känsla i kroppen. Källe hade en hård dag på jobbet, men de e nog första gång jag sett honom så. Hårt å va vuxen… men hoppas att han är på plan igen snart! I kölvattnet till oss låg ett helt gäng yngel å surfa på den sköna vågen, bra jobbat grabbar!

 

Idag hälsade vi på Larsá igen på ÖKK. SD 6km, rodd 500max, dips-tävling (28 på coach Kroon å 28 på mig… knäckern imorgon på chinsen;o)

Toothpick wannabee...

Toothpick wannabe

 

Gick upp i ottan med min egen Pretty Woman å dinerade frulle 05.00. En riktig höjdare, riktigt trevligt, vi skrattade sjöng (sorry alla grannar) å käka förståss.

 

Köpte nya goggles på SkidÅke i eftermiddags, riktigt nice :o) en tidig julklapp till mig själv. Så nu är de bara te å valla laggarna å hoppas på att ja hittar nån kullen att åka ner för. Annars kan de funka som feta solbriller i Kroatien…

 

Lycka till imorgon alla ni tärnor och stjärngossar som ska spring Lucialoppet, själv sticker ja ut på en underbar dist.


Kommentarer
Postat av: tandpick

28 på coach....hahah... så var det med det.

2008-12-14 @ 17:55:25
Postat av: Elin & Putte

Jo just, gör om gör rätt. Jag har fortfarande inte sett de 30 som han hävdar han gjort...

2008-12-15 @ 22:55:58
URL: http://perkfumadastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0