Min bror har vaknat

Törnrosa sov i hundra år, har jag för mig, min bror sov inte lika länge, men rackarns svår att skaka liv i, men idag så...tredje gången gillt! Löpsteget, som jag senast fick beskåda när han ryckte in som en joker i laget på Ölands kyrkstafett, fanns fortfarande där. Snubben klaga på baksidor som pianosträngar, uppenbarligen lite stel till en början :o) sen rulla de på. Det är ingen duvunge min bror ska ni tro. Innehavare av familjerekordet på maran å laget placerade sig på en hedrade andra plats på Öland. En vacker dag kan du kanske bli lika duktig som lillebror om du hänger i ;o)


Kommentarer
Postat av: språkrör för bror

Nu ska du vara snäll... annars kommer inte tomten!

2008-12-18 @ 07:44:47
Postat av: This is my hood

Hahaha, jag äter tomten till frukost!

2008-12-18 @ 22:08:45
URL: http://perkfumadastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0