Like a child

Dagen idag har varit bra, mycket bra. En trevlig söndagsmiddag i världsmetropolen Åbytorp tillsammans med Elin, hos mor och far. Man blir som barn på nytt, får mat och blir ompysslad och bortskämd, men inte mig emot. Min snällaste svägerska och min godartade bror kom också till middagen. Mycket grädde lär det ha varit i maten idag men iblanda lätt creme fraisch gjorde det hela mycket nyttigare.

På förmiddagen roade jag mig med plugg men det var under eftermiddagen den riktiga glädje stod mig bi när de va dags för dagens träningspass, 40min lätt dist. Fick med mig gubben ut, medan min boror smet iväg. (Gråt inga tårar, du får en ny chans på onsdag broder Dinkan!)

 

Här i veckan har det varit julshopping, första vändan. Jag vet att det här inte är någon mode blogg och inget som jag har kunskap om och inte heller borde ägna mig åt, men på allmän begäran slänger jag upp en bild på vinterns kanske mest klassiska å heta möss out fit, den odödliga pälsmössan…

Gårdagens pass över 1h20min gick mycket bra, 4.15min/km flöt riktigt fint. Dratta omkull efter ca 50min å höll på att bli påkörd av en tok vid övergångstället vid Örebro brandstation, en mörkgrå audi. Farliga dom där… sen va de styrka med höjdpunkterna chins och brutalbänk. På chinsen fixade David, militärpojken, imponerande 18st snabba. Jag kom inte upp till nivå med det, utan bara 14. Jag fixade 23godkända på brutalbänken också men fick ändå se mig slagen av en tjej! Jessica har jag för mig hon hette, hur som helst stark som ett djur för en sån lite kropp. Coolt!

 

Kvällen bjöd på pepperkakshusbak. Jag är glad att lyckas få ihop ett hus i år och har fått många fina kommentarer om det som värmer gott en kylig vinterdag.

 

Imorgon ser jag fram emot tusingar igen å nu finns det inga hinder nu ska skiten bara sitta som ett smäck. Jag är så trött på att vara trött å få plåga mig lite på sista eller t.o.m. kliva av som senast, det är inte okej och inte Putte mässigt! Upp till kamp!


Kommentarer
Postat av: jury

Jag ger 10 poäng till huset på mittenbilden!

2008-12-15 @ 00:03:03
Postat av: jury

Jag ger 10 poäng till huset på mittenbilden!

2008-12-15 @ 00:03:34
Postat av: 3.e jurymedl.

Och den sista 10an går till....



trumvirvel huset på mittenbilden!

2008-12-15 @ 00:04:32
Postat av: Sara

What?! Ser ut som mitt hus har vunnit den internationella pepparkakshustävlingjuryns omdömen!



Wohowww... detta ska firas.

2008-12-15 @ 00:05:44
URL: http://saraeklund.blogg.se/
Postat av: This is my hood

Sara du anmäls för spaming!!!

2008-12-15 @ 09:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0