Is this love?

Ja skulle ha gått upp 0650 å börjat läsa, men med en titel som ”klassisk och modern nöjesmatematik” var det tydligare lättare att vända sig om och sova vidare än att gå upp å va duktig… vaknade ist lagom till en skön frulle med NA innan Sara kom med Stygge å vi gick hem till henne för att njuta en fantastiskt smakfull fika! Det var riktigt bra kvallite på fikat, tack, tack! Angrep boken på eftermiddagen och den går nog att ta sig igenom tids nog, men så mycket nöje…nja, de vet ja inte :oS

 

Träning i hallen ikväll med betoning på fart. Kul pass innan tänkte jag å tanken höll i sig hela uppv men efter första 100ingen insåg jag att det kommer att bli jobbigt. Fixat trots allt, men syra i benen och jobbigt med andningen. Det kommer att bli riktigt trevligt med den nya hallen så småningom. Får hoppas politikerna tar sig i kragen å får arslet ur vagnen!!!


Men är det egentligen värt det? Springa på gränsen till så fort man kan, smaka syra, få en konstig känsla i armar och ben, svettas, lukta illa å känna andra lukta illa på ÖKK, frysa i vinterkylan, ständigt ha ont i kroppen? Klart det är! Det är en brutal form av kärlek, men en kärlek jag inte skulle kunna vara utan. Trist när det inte går som jag vill bara, när den andra parten inte är med, när hjärnan vill men inte kroppen. När kroppen viskar, du behöver inte träna idag, dina ben är slitna låt dem vila och senare skriker, GGGAAAAAAAHHH VA HÅLLER DU PÅ MED? FULLFÖLJER DU Å SPRINGER 100M TILL KOMMER JAG ATT PLÅGA DIG MED SYRA OCH OBEHAG I MAGEN, STANNA!!!! Gör jag det? Klart jag inte gör, jag älskar det ju! På lördag då är det hjärnan vs kroppen, jag kommer gå "all in" på hjärnan, kroppen har ingenting att säga till om längre!

Grabbhalvan Norrköping-08 15.39 (pb5km)


( Bilden är "klickbar", tagen av Rikard Knutsson)

 

Jag vill uppmana alla friidrottsintresserade att gå in på NA’s hemsida och rösta om vilken idrott de ska bevaka mer. http://www.na.se/artikel.asp?intId=1420683 ni förstår nog vilken idrott jag vill ska få en hårdare bevakning… men vad vill du?


Kommentarer
Postat av: vild fantasi

"Träning i hallen med betoning på fart..." Jag ser framför mig hur du springer i din hall till toadörren -touchar den, vänder fort om och springer till klädskrubben -touchar den, vänder...

2008-12-05 @ 07:40:39
Postat av: This is my hood!

Hahaha! Jo precis å spännsthopp kör ja i trapphuset med Toothpick på ryggen, fast det börjar bli för lätt nu så du kanske har lust att komma över å ta hans plats? :oP

2008-12-05 @ 08:00:28
Postat av: ...

Du måste tänka på att du ska hålla också... inte gå sönder putte.

2008-12-05 @ 08:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0