Historiens snyggaste julklapp!

Sista föreläsningen är gjord och nu är det såkallat jullov. Men lugn jag har saker att pyssla med mellan julklappar som ska slås in och otaliga knäck ska sänkas.

 

Jag vet att jag har sagt det förr och min blogg är ingen modeblogg men jag kan dock inte bortse från min förmåga som trendsättare inom julklappsdesignvärlden, det skulle vara slöseri med mitt liv att inte visa detta. För jag har nog slagit in en av de finaste julklapparna någonsin. Mycket pyssel men resultatet blev bländande, riktigt nöjd! Men vem är den lycklige? Å vad är det i klappen? Frågorna å bara ja vet svaret, hihi!

 

 

 ÖKK lockade åter igen idag. En desarmerad grupp var det som slöt upp för att köra en 8km SD och styrka. Skulle inte gå för fullt på styrkan vilket var skönt och det kändes som ett välbehövligt återhämtningspass efter den syra jag fick smaka igår. Det känns också som att jag har börjat simma upp mot ytan igen efter att varit å vänt nere i djupet på silltunnan. Vi bygger långsiktigt och i detta är det ju naturligt med lite djupdykningar ibland, eller är ja bara klen? Hmmm, David är det inte iaf, han jagar 20gränsen på chinsen imorgon och till honom och alla andra som drabbar samman imorgon på 7kampen säger ja, lycka till!


Kommentarer
Postat av: Erica

Oh how pretty!

du är ju riktigt händig minsann

2009-03-23 @ 12:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0